sobota, 14 lipca 2012

007. Cała moja wina

Dożyłam godziny 11. Wow.

Wiem, że teraz będę się głupio tłumaczyła, ale ja zawsze potrzebuję jakiegoś usprawiedliwienia nawet jeżeli jest ono bezsensu.

Za trzy? cztery? dni powinnam dostać miesiączkę (obliczając sobie w kalendarzyku) Nosi mnie od lodówki do szafki.. nic nie ma i nie ma. Chłopak mnie chce powstrzymać bym nie jadła bo sam wie czym się to skończy. Mówi, że lepiej może jakieś warzywo, albo coś odgrzeje sobie ZDROWEGO.

Nie. Ja w końcu namawiam by poszedł ze mną do sklepu. Kupiłam chleb tostowy, parówki jakiś sos. Potrafiłam siedzieć i to jeść. Mnóstwo.

Tak, pojechał do domu. Zrobiłam sobie herbatę, parzyłam ponad godzinę z trzech listków. Dobrze, że jeszcze jest ta Xenna. W nocy myślałam, że umieram. Po prostu umieram i mi jelita zaraz nie wiem jak wyjdą. Znowu, za każdym razem kiedy czuję ten ból, naprawdę ogromny ból i ukłucia w środku mówię sobie nigdy więcej, a dalej to robię.
W dodatku Was Motylki pouczam, że nie wolno rzygać bo to niezdrowe, a sama lepsza nie jestem. Przepraszam.

Jednak to uczucie po przebudzeniu i dotykanie swojego brzucha, całkowicie pustego jest cudowne.

Dzisiaj tylko na kawach, za bardzo mnie wszystko boli bym jadła.

Skończyłam Pretty Little Liars. Znaczy nie ma jeszcze nowych odcinków. Chciałam Skinsów, ale oglądanie tych samych sezonów wszystkich po raz 6 jakos mi się nie widzi. Zaczęłam jakiś serial Hellcats. Wydaje się być naprawdę dla nastolatek bo tam jakieś czirliderki. Ale może się rozkręci, w sumie i tak jeden sezon ma.

Dziewczyny, jaki serial do oglądania? Może Wy coś oglądacie czy coś :)

Trzymajcie się! Uciekam do sprzątania bo mama wraca jutro.



9 komentarzy:

  1. Ja oglądam 'skins' teraz :) poza tym oglądałam plotkarę i 90210, ale to chyba nie w Twoim guście, chociaż mnie się bardzo podobało. Ogarnij dietę, kochana! Będziesz szczęśliwsza! trzymaj się :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten sam problem tylko ja wymiotuje... ALE KONIEC Z TYM !! co do seriali.. oglądałaś the lying game ? GENIALNE i na podstawie książek tej samej autorki co pretty little liers ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem ile godzin dokładnie mam jeszcze, ponad połowę na pewno - zaczęłam tydzień temu a trwa to 3 tygodnie ;)) mój piesek też teraz pochrapuje obok.. i kazał mi pozdrowić Twojego ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. ja właśnie nie robię nic, żadnych lektur, zadań czy nauki.. i to mnie przeraża ale nie umiem się zmotywować do tego xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem, że w te dni 'przed' nosi Cie do lodówki. Ale posłuchaj chłopaka i spróbuj czegoś zdrowszego :) Dzisiaj eksperymentuje w kuchni.. jak mi wyjdzie ten magiczny przepis i danie będzie jadalne dostaniesz go!! A co do seriali.. uwielbiam Pamiętniki Wampirów (wakacje, więc nie lecą), The walking dead (wakacje, więc nie lecą)...Czysta krew nowy sezon, nowe odcinki :) ! Ostatnio też przeszukiwałam seriale online. Całkiem przyjemnym serialem jest Glee, Teen Wolf.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem lepiej jest zwymiotowac, bo zwracasz w tym momencie wszystko. A przeczyszczacz głównie Cie odwadnia i pozbywasz sie resztek zalegających w jelitach z zeszłego tygodnia a nie tego co zjadłas godzine temu.
    To jest własnie to błędne koło..
    NIe poddawaj się kochana, będziesz mieć płaski brzuch i bez przeczyszczaczy, tylko miej siłe.:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądaj "Przyjaciół"! Idealnie poprawia humor i jest po prostu wspaniały:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo ciekawego widzę. Miesiączka? już pół roku nie mam. Xenna? Łyknęłam wczoraj na wieczór. Rzyganie? Godzinę temu przestałam. Opole? Właśnie tam studiuję ;P Ale cicho, to tajemnica.

    Też znam Skinsów na pamięć, polecam 'Weed'. Albo anime 'Death Note' - pierwsza moja jakakolwiek styczność z japońskością. Ale serial wymiata :)
    No cóż, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jedz dziewczyno normalnie jedz,, myslalam ze juz sie otrzasnelas z tego calego gownianego odchudzania, myslalam ze lubisz swoje cialo przeciez jestes taka szupla i ladna, twoje zdjecia na starym blogu - idealna? nie ma po co sie odhcudzac a jeszcze tak szkodzic swojemu zdrowiu? bezsens nie rozumiem teego wogole. i chyba nie chce rozumiec, nie krzywdz sie
    olciuk

    OdpowiedzUsuń