wtorek, 10 lipca 2012

005. To dla Twojego dobra

 Już jest dużo lepiej. Siedzę, opieram się i wysypiam, powoli zmieniam kolor także na brązowy.
Możliwe nawet, że się uda w pogo. Kojarzycie Luxtorpede? Dzisiaj grają. Juz byłam na ich koncercie na Woodsotcku, ale wtedy szaleństwo było w błocie :)

Woodstock Woodstock, co mi w tym roku przyniesiesz? Jestem taka ciekawa jak to będzie. Już nie jadę z koleżanką tylko. Teraz dużo większa grupa to jest więcej i mniej wszystkiego. Będzie całkiem inaczej. Bez tych samych wariactw co rok wcześniej.

Jeszcze mam tylko ponad 20 dni na schudnięcie. TYLKO! Mało czasu, od jutro rower i ćwiczenia i skakanka. Jak najwięcej ćwiczeń i jak najmniej jedzenia.

Chciałabym wrzucić tutaj chociaż trzy albo dwa zdjęcia z Pokrzywnej z tamtych Warsztatów.
Najwyżej się przestraszycie tego jak wyglądam :p




Wszystkie są od trzech różnych fotografów. Środkowe przedstawia załamaną i upitą Pannę Młodą, kobieta która mi tą fotkę zrobiła jest cudownym człowiekiem. Bardzo cudownym.

Kochane! Trzymajcie się. Ja lecę robić te cholerne testy na prawo jazdy..

Pytania!




Angel of Beauty - Kochana, nie mam jak dostać się na Twojego bloga :(

5 komentarzy:

  1. na pewno Ci się uda w 20 dni schudnąć <3 Super są te zdjęcia, ja nigdy nie miałam robionych takich 'profesjonalnych' wyglądają extra. też robie prawo jazdy... albo raczej dopiero zaczynam :)) Trzymaj się chudziutko ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia. chciałabym mieć kiedyś taką sesję. może tak za 10 kilogramów.
    3 tygodnie kochana można tyle schudnąć. tylko nie zmarnuj tego czasu.
    dodaję do linków, tylko że tego bloga bo widze ze na onecie już nie piszesz: *

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia, zwłaszcza nr 3! Lubię Luxtorpedę :)chudego :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm, Woodstock, tez bym chętnie pojechała..:)
    Zdjęcia piękne, nie wiem czego miała bym się na nich Przestraszyć, na pewno nie Ciebie.:) Jesteś ładną, zadbaną kobieta.!
    Trzymam kciuki za diete, 20 dni to dużo czasu, można wiele zrobić..! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 zdjęcie podoba mi się najbardziej <3. 20 dni to bardzo dużo czasu. Dasz radę schudnąć! A co do mojego bloga to już można go odwiedzać. :>

    OdpowiedzUsuń