środa, 22 sierpnia 2012

015. November Rain

W końcu!
Jestem wykończona i dalej się trzęsę. 15 minut kręcenia hula hopem, który jest zapełniony ryżem (pomysł jednej z bloggerek) Chłopak pomógł mi go otworzyć i wsypywać.
300 Podskoków na skakance. 30 skośnych brzuszków, pompki damskie.
Dobrze, pół roku temu jakoś kiedy ostatni raz ćwiczyłam i robiłam bez przerwy tych podskoków 1000 i zrobienie calutkiej a6w, to jednak trochę kiepsko, ale forma mi znacznie spadła.
Ale zaczęłam!

Wiecie co, zapomniałam ile radości dają takie ćwiczenia i poczucie zmęczenia. Pot na ciele i ciężki szybki oddech. A prysznic po takim czymś? Coś świetnego!

Zrobiłam sobie listę 50 rzeczy do zrobienia. Do 29 punkt mam czas - rok. Resztę całe życie. Wiecie czy na blogspocie można zrobić podstronę? Chciałabym je tutaj wszystkie wpisać. Jeżeli któraś wie jak itp. to niech napisze, proszę :)

Lecę do Was! :)



wczoraj mnie bolało tylko przez chwilę, takze liczę na to, że to przjedzie bo nie chcę kuracji na ten problem, oj nie chcę :)

5 komentarzy:

  1. super, że kręcisz! u mnie po dwóch tygodniach luby mówi, że widać efekty, że mam mniej tłuszczyku z przodu i mniejsze boczki, czego ja nie widzę zupełnie, ale wiadomo, że dla mnie ten bebzol będzie zawsze za duży ;)

    ja też jak wsypałam ryż, to na początku kręciłam 15min i wszystko mnie bolało. to z czasem mięśnie się przyzwyczajają i można hulać po godzinę. wczoraj wsypałam piasek, zobaczymy, jak dzisiaj mi pójdzie :)

    a endorfiny po ćwiczeniach są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę motywacji do ćwiczeń! :) co do podstrony, da się na pewno, gdzieś to jest w ustawieniach ale ja to w ogóle jestem tu nowa więc dokładnie nie wiem jak to się robi. muszę się też nauczyć kręcić hula hopem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to super! cwiczenia dodają energię :) ja mam rowerek stacjonarny :D Olciuk

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nawet 1 minuty kręcić nie umiem, a Ty aż 15 mins, super! Też kocham te poczucie zmęczenia, pot na czole i rumieńce na policzkach po ostrych ćwiczeniach + prysznic! Mmmm <3 To jest takie świetne :)

    zapraszam do mnie:

    http://jedencelkilogramymniej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie zmęczenie cieszy, czuje w tedy że żyje ! a ta lista to super pomysł moim zdaniem, też mam ale bardziej abstrakcyjną. Przynajmniej wiemy co chcemy osiągnąć w życiu ;))

    OdpowiedzUsuń