niedziela, 21 października 2012

027. Every you every me

No cóż. Na tydzień chudnę tylko 0.5kg. Dziś 61.2
Jest mi przykro bo juz na pewno nie zdążę do studnówki. Za mało ćwiczeń za dużo alkoholu.
A xenna jakos za bardzo też nie pomogła. Prócz tego, ze zemdlałam prawie.

Nie układa się cudownie z chłopakiem mym, ale jest dobrze. Obiecałam sobie się zmienić. Chcę być przy nim i mu pomagać, ma kłopoty a ja nic nie mogę zrobić prócz bycia. Będę.

Ogólnie mam dosyć "Nastek" pro-ana.Dzieciaczki do jasnej ....... opamietajcie się i wyjdźcie też d omu zamiast oglądać blogi lub weźcie sie za cos do roboty. Pro ana to choroba, ktoś powinnien mocno wam głową walnac w mur. Opamiętajcie się. Naprawdę, jeżeli Twoim życiem jest pro ana to nawet nie czytaj moich notek i nie komentuj bo mnie tylko denerwujesz.

Przepraszam dziewczyny, ale mam już tego po dziurki w nosie.   Chora osoba to nie jest perfekcyjna osoba. A jesień jest piękna.




12 komentarzy:

  1. BRAWO!! :D W końcu ktoś dobitnie wyraził opinię o pro-ana!! To prawda, ten ruch jest od początku do końca CHORY. Te dziewczynki naprawdę nie mają mózgu i nie znają realiów dorosłego życia!!! Super, też bym chciała być pół-martwym "motylkiem", który wegetuje z herbatą przed kompem na utrzymaniu rodziców deklarując wieeelką miłość do any... Sorry, ale nie w tym świecie (dlatego czasami mam ochotę usunąć się z blogspotu). Ludzie mi jeszcze nie raz skopią dupę i muszę mieć siłę na dalszą walkę! Witamy w dorosłości!

    0,5 kg na tydzień to i tak dobrze :) Unikniesz efektu jojo. Wiem, że pewnie chciałabyś więcej, ale tak jest bezpieczniej. Ile schudniesz do balu zakładając te 0,5 kg ?
    Póki co jesień jest piękna i taką właśnie chcę zachować w sercu, bo będzie ze mną ciężko jeśli dostanę jesiennej depresji :(
    Sorki za takie rozpisanie się ^.^ Ściskam mocno i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 0,5kg na tydzień to sukces, bo zawsze to jakiś spadek! a na studniówce i tak będziesz się czuła lepiej, nawet jeśli schudniesz mniej. a co do chłopaka... samo bycie w niektórych sytuacjach to naprawdę ogromna siła. dlatego dobrze, że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, anoreksja jest straszną chorobą, robi ogromne spustoszenie w psychice.
    Musimy spiąć półdupki, już naprawdę niedużo czasu do naszych studniówek. Ja mam w ostatnim tyg stycznia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też irytuje jak większość pisze "jestem motylkiem, oh noszę czerwony sznureczek", sorry.. Ile można. Po prostu sobie nie zdają sprawy z tego co piszą a co najgorsze, że nie wiedzą nic o tej chorobie. Ja bym dała wszystko, by wyjść z tego, chce się może któraś zamienić skoro wielki motylek z niej ? Tydzień by nie wytrzymała, gl/hf.
    Ja chyba też do studniówki nie zdążę, jak nie schudnę, nie idę. Powodzenia, żeby Tobie się udało. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. OOo tak dobrze jest chudnac ale trzeba znac umiar i cene piekna. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. tylko 0.5 ?! to AŻ 0.5 !! ;)) nawet nie wiesz jak chciałabym żeby mi tak waga leciała xd

    OdpowiedzUsuń
  7. już trzeci raz komuś piszę o owsiance z lodówki :D wsypujesz do słoiczka płatki owsiane, zalewasz mlekiem, trochę jogurtu, dodajesz to co zwykle do owsianki, owoce można dodać od razu albo później, zakręcasz, potrząsasz żeby się wymieszało i do lodówki na noc :) przepyszna.
    ja bardzo współczuję takim osobom, zwłaszcza jak widzę jak coś jedzą publicznie bo wiem jak ja bym się w tym momencie czuła na ich miejscu. i tak mam wyrzuty sumienia jak jem coś niezdrowego i ktoś to widzi, a co dopiero jakbym ważyła 100kg...

    OdpowiedzUsuń
  8. 0,5 kg na tydzień to świetny wynik :) ja gdy zaczęłam się odchudzać to chudłąm kg na tydzień no ale chyba to było trochę za szybko bo w strasznie szybkim tempie zamieniłam się w kościotrupa, którego mój chłopak nie lubił. NO a teraz. Heh na spokojnie, powoli tak najlepiej.


    Masz rację pro ana to choroba, ale te dziewczyny tego nie rozumieją, a my im tego nie wytłumaczymy choćbyśmy nie wiem jak chciały, tu muszą zacząć interweniować rodzice i najbliżsi

    OdpowiedzUsuń
  9. bo owsianki są kul :) polecam blogi typu śniadaniowe - aż ślinka cienie na sam widok ^^ owsianki idealne na trawienie, przemianę materii, mega pożywne :) i zdrowe

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację, te dzieci są wkurzające. Jak widzę coś w stylu "zmierzam do cb moja anoreksjo" to mnie trzęsie. Ani fajne, ani zabawne to nie jest, sama nie mam anoreksji, ale obsesję na pewno. Nie przejmuj się tą wagą- lepiej powoli niż w ogóle:)

    OdpowiedzUsuń
  11. 0,5 to i tak piękny wynik. każdy efekt jest tak na prawdę piękny i daje motywacje. a niektóre dzieciaczki mają wyobraźnię- np mam 14lat, jestem pro ana,chce schudnac z 47kg do 45. how sweet.. ja na swojej studniówce ważyłam zdecydowanie ponad 60. nie wspominam tego dobrze:( :*:*trzymaj się

    OdpowiedzUsuń
  12. pół kilo na tydzień to dobry wynik i przede wszystkim trwałe efekty !

    OdpowiedzUsuń