czwartek, 5 września 2013

Powrót

Z ciężkim sumieniem i wstydem wracam.
Prowadzę blogi od pierwszej gimnazjum i prędzej czy później zawsze wracam.
Ostatni miesiąc wakacji, szukam pracy, jestem w trakcie wyrabianie książeczki sanepidowskiej być może prędzej coś znajdę ponieważ na AWF do Wrocławia się nie dostałam.
Pozostało mi WSB we Wrocławiu z Turystyką i rekreacją, Zaocznie.
Mieszkanie plus opłaty miesięczne za studia wyniosłyby mnie 850 zł minimum, także rodzice mi w tym nie pomogą :)
Myślę jednak, że do zimy uda mi się coś uzbierać i odłożyć by wtedy tam zamieszkać.. chociaż miejsce w pokoju wynająć, ponieważ mój chłopak za niecały miesiąc się wyprowadza tam ponieważ dostał się na politechnikę na dzienne, a jesteśmy od trzech lat razem iiii... nie psujmy tego ;p

Chwaliłam się już, że dalej nie mam prawka? Idiotka ze mnie, 5 egzaminów i dalej nic, ale ostatni miałam w lutym w sumie..

Jutro jadę kupić sobie wagę i.. rozpoczynamy.
Nabrało się tu i ówdzie.

Jutro więcej ode mnie! I poodwiedzam! i wracam na dobre!







5 komentarzy:

  1. Cieszę się że wracasz ;)
    To co przybrałaś szybko zrzucisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. samodzielne mieszkanie to duża decyzja, ale myślę że bardzo korzystna - uczy samodzielnego życia, będzie Ci łatwiej w przyszłości kiedy już skończysz studia i będziesz musiała podjąć stałą pracę. cieszę się że wróciłaś, trzymam kciuki za nowy start :) przy okazji zapraszam na nowe forum, adres u mnie na blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie, że masz w sobie tyle motywacji!
    Pracuję i studiuję zaocznie i.. pod względem finansowym to jest masakra! Niestety nie starcza mi praktycznie na nic poza ratą za studia, dojazdami i ratą za laptopa :( Mam nadzieję, że u Ciebie będzie inaczej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia ze studiami :) Też kupuję sobie wagę, tyle że przez internet. Powodzenia z chłopakiem i dietą. Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powrót, a znów się nie odzywasz:(.
    Napisz słońce, jak ci się układa?

    (zmieniłam adres bloga i nick, mam nadzieje, że mnie kojarzysz- wiedźma) ściskam

    OdpowiedzUsuń