sobota, 15 grudnia 2012

Od zawsze byłam marzycielką. Pragnęłam wielu rzeczy, których nigdy nie będę miała. Pragnęłam.. Ba! Dalej pragnę. Kreowanie swojego życia na podstawie powieści czy filmu. Nie czuję się przeraźliwie szczęśliwa i nie mam pojęcia czego chcę. Cały czas czegoś brak.

Nie pisałam. Znowu, znowu przepraszam. Klasa maturalna te ma swoje minusy. Brak czasu.
Po dwóch dniach wróciliśmy do siebie, moja mama jutro wraca. Coś się nie zmieniło? Oczywiście, że moja waga. Dalej nie mam sukienki na studniówkę.

Czy jeszcze napiszę? Pewnie tak.
Kiedy ? Nie wiem

Jednak bardzo często wchodzę na wasze blogi i czytam.. czytam.
Nie da się o Was zapomnieć.

Ale jest Nas coraz mniej...

10 komentarzy:

  1. Też tak mam. Wyobrażam sobie jak moje życie mogłoby wyglądać gdyby.. Marzenia są bardzo ważne, gdyby nie one nie mielibyśmy w życiu żadnego celu. Walcz dalej! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze się ,że do siebie wróciliście. Ja też pragnę wielu rzeczy których nigdy nie będe miała. Ale czasem jak już coś z moich pragnień sie spełnia to nie umiem sie tym cieszyć. Ehh pozdrawiam.

    (zmieniłam nick z Głodówka na Lana)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam, że tylko ja jestem taką niepoprawną marzycielką, a tu taka niespodzianka!
    Ciesz się klasą maturalną, bo później będzie już tylko gorzej..

    OdpowiedzUsuń
  4. wydaje mi się że tutaj wszystkie jesteśmy marzycielkami. w końcu każda z nas pragnie magicznej przemiany...
    jeszcze znajdziesz to czego Ci brakuje, zobaczysz. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam to samo w klasie maturalnej. Nie wiedziałam co mnie czeka, co mnie może spotkać. jak się życie potoczy...
    marzyć można, ale trzeba też stąpać twardo po ziemi... i po prostu czekać co życie przyniesie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanej studniówki życzę już teraz, ja nie osiągnę swego celu, więc nawet nie idę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Właściwie to nie wiem co napisać . Prawdopodobnie pisze by nie zapomnieć ... Dziwne , że przez tak długi okres życia stoimy w miejscu , bo nie potrafimy nic zmienić
    http://aduska201-pro-ana.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ciężko jest zmieniać swoje życie , gdy wszystko wbrew tobie stoi w miejscu ...
    P.S. Wróciłam , jeszcze się nie poddałam :) Mój nowy blog http://duska201.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ucz sie ucz, nie zaprzataj usmysłu odchudzaniem. potem bedzie na to czas. pisz co u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  10. ✬ *  ∗  *☆  ∗  * ☆

    ………….. ⋱ ⋮ ⋰
    ………….. ⋯ ✰ ⋯
    ………….. ⋰ ⋮ ⋱
    ……… …….*•♥•*
    …… ……. *♥♫♫♥*’.
    … …….. *♥•♦♫••♥*
    ……… *♥☺♥☺♥☺♥*
    ………*♥•♥#♠*♥#♥•♥* ‘
    ……..*♥♫♥♥♫♥♥♫♥♫* ‘
    …….*♥♥☺♥♫♥♫♥☺♥♥*’
    ……*♥♥♣♫♥♣♥♥♣♥♫ ♣♥♥*’
    ….’*♥♥♣♥♫♥♥♫♥♥♫ ♥♣♥♥*’
    ….*~~**~~**~***~~**~~*
    ….(▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓)
    _____███████████
    ♥:♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥:

    Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń